Skip to content

אינסטלטור בתל אביבאנחנו מומחים בכל התיקונים & ועבודות האינסטלציה

אינסטלטור בתל אביב

אינסטלטור ברמת השרון

אינסטלטור בתל אביב מהתכנית יצאת צדיק

קו המים קבלן אינסטלציה בתל אביב והסביבה המספק את כל שירותי האינסטלציה בפריסה ארצית, לכן אם אתה מחפש אינסטלטור בתל אביב אנא פנה אלינו בהקדם האפשרי – אנו מבטיחים טיפול מהיר ומיידי בהוגנות מלאה.  

לחץ וחייג  0543333860

קו המים אינסטלציה חברה למוסד אמון הציבור לקידום הגינות בעסקים ובשל כך אנו מתחייבים לפעול בהגינות ובשקיפות מול ציבור הצרכנים.  

אינסטלטור בתל אביב - קו המים
אינסטלטור בתל אביב – קו המים

אינסטלטור בתל אביב – קו המים

  אם אתה זקוק לאינסטלטורים בתל אביב קו המים זו החברה בשבילך! לנו יש את הניסיון והידע הרב בשביל לפתור כל תקלה במהירות וביעילות לכל נזקי הצנרת תוך שמירה על מחיר הוגן. חברת קו המים משרתת נאמנה אלפי לקוחות אז אם אתה מחפש אינסטלטור מומלץ בתל אביב אנו נשמח לסייע בכל בעיה.

למה לבחור בקו המים כאינסטלטור בתל אביב?

  • ערן בעל חברת האינסטלציה קו המים הוא שרברב מוסמך בשרברבות תברואתית ובעל תעודת מקצוע ממשרד העבודה והרווחה מ.ר 9506260276 ומחזיק בתעודות הסמכה מקצועיות נוספות באינסטלציה.
  • אנו נעניק לכם פתרון מהיר בשל הידע והניסיון הרב שצברנו אצל אלפי הלקוחות המרוצים שלנו – כך שתוכלו ליהנות מפתרונות מהירים שיחסכו לכם עלויות.
  • אנחנו נותנים 10 שנות אחריות על החלפת צנרת למולטיגול (www.pexgol.co.il).
  • זמני הגעה מהירים במיוחד לצד שירותי אינסטלציה מקצועיים, מהירים, אדיבים ועם חיוך 🙂

" זכרו! לא בכל תקלה דרוש אינסטלטור, אני מזמין אותך לחייג אלי ולקבל שירות והכוונה באמצעות הטלפון" 

אינסטלטור בתל אביב
אינסטלטור בתל אביב

אינסטלטור בתל אביב

 

שירותי אינסטלציה בתל אביב ובפריסה ארצית

  • איתור נזילות מים – נזילות מים הן תקלה שגרתית, אך לא נעימה בכלל. מעבר לבזבוז המים, הן יכולות לגרום להיווצרות עובש, לרטיבות ולנזק בקירות, ולכן רצוי לטפל בהן באופן מיידי, טיפול המצריך איתור של מקור הנזילה תחילה.
  • פתיחת סתימות – סתימות בכיור ובאסלה הן אחת מבעיות האינסטלציה הנפוצות והמוכרות ביותר. מדוע כדאי להזמין אינסטלטור כאשר גיליתם סתימה? מהן הסיבות להיווצרות סתימות ועוד כמה דברים שכדאי לדעת על פתיחת סתימות במאמר זה.
  • תיקון, חידוש או החלפת צנרת ביוב – סדקים ונזילות מצנרת הביוב נגרמים לרוב בשל תזוזות האדמה, קיפאון הקרקע ועוד.
  • תיקון, התקנה והחלפת גופי חימום בדודי שמש – החלפת הדוד או החלפת גוף החימום בדוד אינן משימות כה קלות, והן מצריכות פנייה לאיש מקצוע שישלים את המלאכה כראוי. מדוע לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים ולעשות זאת בעצמיכם?

     

מחפש אחר אינסטלטור בתל אביב?

עוברים לגור בדירה חדשה בתל אביב ורוצים להיות בטוחים שהדירה הזאת תוכל לשמש אתכם למשך שנים ארוכות? אם כך, רגע לפני שאתם מחליטים לקנות אותה כדאי שתזמינו את שירותיו של שרברב בתל אביב – קו המים, שיוכל להגיע ולתת לכם שירות טוב ואמין במיוחד. חשוב לדעת כי לא תמיד דירה שנראית כלפי חוץ יפה ומטופחת אכן כוללת גם צנרת חדישה וטובה, ולכן הצעד החכם ביותר שתוכלו לבחור בו הוא לבדוק את הצנרת בעזרת איש מקצוע מוביל כמו אינסטלטור קו המים.

תיקוני אינסטלציה

פעמים רבות שבהן אנשים לא מזמינים מראש את שירותיו של אינסטלטור בתל אביב כדי שיבדוק את מצב צנרת הדירה, הם מוצאים עצמם לאחר מכן זקוקים לתיקונים שונים. חשוב לדעת שאפילו אם זה מה שקרה במקרה שלכם ואפילו אם לא בדקתם מראש את הצנרת, לא כדאי לדחות עוד את העניין, ומהרגע שבו הבנתם שיש בעיה עדיף להזמין איש מקצוע מומחה. יש תיקוני אינסטלציה שניתן לעשות הרבה יותר מהר ובקלות ממה שאתם חושבים, כך שאין ספק שהאופציה הטובה ביותר היא קודם כל להזמין איש מקצוע שיבדוק את המצב ושיוכל לתת לכם הצעת מחיר.

אינסטלטורים בתל אביב קו המים
אינסטלטורים בתל אביב קו המים

אינסטלטורים בתל אביב קו המים

כיצד לבחור אינסטלטור בתל אביב?

זה לא סוד שיש הרבה אינסטלטורים בתל אביב שיוכלו לתת לכם שירות, אך לא מכל אחד מהם הייתם רוצים לקבל שירות. מעבר לכך שהרזומה של האינסטלטור שאליו אתם פונים יכול להשפיע על הבחירה שלכם, כדאי לבדוק גם את נושא הצעת המחיר כי חבל לשלם ביוקר. בנוסף, כדאי להדגיש כי טיפול לא מקצועי של תקלה יגרום לה לחזור שוב או במקרה הפחות סימפתי: נקבל תקלה חמורה עוד יותר שתגרור לחוסר נעימות בלשון המעטה ולהוצאה כספית נוספת.

אינסטלטור 24 שעות בתל אביב

אם אתם זקוקים לאינסטלטור בתל אביב בשעות הלילה בשל תקלה חמורה, הצפת מים או כל סיבה אחרת – אנא פנו אלינו בהקדם ונשמח להעניק לכם שירות. אנו מזמינים אתכם לטלפן אלינו וננסה לסייע באופן טלפוני אם ניתן. במידה וזו אינה אפשרות אנו נגיע לטיפול מיידי בתקלה.

השאר פרטיםאני מיד חוזר אלייך

התקשר עכשיו דילוג לתוכן